FAQ

Veel gestelde vragen hebben wij speciaal voor jullie op een rijtje gezet. Mocht jouw vraag er niet tussen zitten, geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice. De klantenservice staat op werkdagen tussen 9:00 – 17:30 uur klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Kan ik ook specifieke vragen & antwoorden over voeding vinden?

Natuurlijk helpen wij je als Specialist in Sportvoeding graag verder in het behalen van je sportieve doelen!

Aangezien het aantal specifieke vragen over voeding begon op te lopen hebben wij hiervoor een speciale pagina opgemaakt. Deze pagina wordt wekelijks en/of maandelijks bijgewerkt op basis van de verzoeken die wij in veelvoud ontvangen.

Bekijk nu: FAQ Voeding | Duursport

Hoe neem ik contact op met Duursport?

Op sommige momenten wil je snel contact met ons. Duursport kun je gelukkig op veel manieren bereiken. Bereik ons via onze klantenservice of via één van onze Social Media kanalen, Facebook en Instagram. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:30 uur op de volgende telefoonnummers:

– Nederland: +31 (0)71-4081727

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 uur zijn afgerond en waarvan wij ook de betaling hebben ontvangen vóór 17:00 uur worden dezelfde dag nog aangeboden bij PostNL voor levering van de volgende dag. Rond je de bestelling af tussen vrijdag 17.00 uur en maandag 17.00 uur, dan ontvang je deze op dinsdag*.

Besteld op: Levering op:
Maandag vóór 17:00 uur Dinsdag
Dinsdag vóór 17:00 uur Woensdag
Woensdag vóór 17:00 uur Donderdag
Donderdag vóór 17:00 uur Vrijdag
Vrijdag vóór 17:00 uur Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Bestellingen met verzending naar overige Europese landen worden binnen 2 – 7 dagen na de overeenkomst (bij overeengekomen vooruitbetaling na het tijdstip van ontvangst van uw betaling) aangeboden. Houd er rekening mee dat op zon- en feestdagen geen leveringen gedaan worden.

* Bij feestdagen kan het bovengenoemde schema afwijken. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Pakketten binnen Nederland en België worden bezorgd door PostNL. Nadat jouw bestelling is ingepakt en verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin de track&trace code. De track&trace code is ook terug te vinden in ”Mijn account”.

Wanneer je bij bezorging van je bestelling niet thuis bent, dan zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden of het pakket wordt bij je buren afgeleverd. Je ontvangt hier dan een kennisgeving van in je brievenbus. De status van je pakket wordt automatisch aangepast in je track&trace overzicht.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onjuist invullen van foutieve NAW-gegevens (Naam, adres, woonplaats) waardoor bestellingen niet op de juiste plaats afgeleverd kunnen worden.

Hoe worden de verzendkosten berekend?

Vanaf €50,00 verzenden wij GRATIS!

Voor orders tot €24,95 rekenen wij €3,95 extra, verzendkosten dus. Orders t/m €49,95 betalen €1,95 en orders vanaf €50,00 verzenden wij GRATIS!

Er is verzending mogelijk naar diverse landen binnen Europa. Elk land buiten Nederland en België heeft zijn eigen verzendkosten verrekening. Op basis van gewicht berekend ons systeem de toe te passen verzendkosten, welke in de winkelwagen worden weergegeven.

Hoe kan ik iets retourneren?

Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat je iets besteld en dit niet voldoet aan jouw verwachting. Indien je het door jou aangeschafte product(en) wilt ruilen, kan dat binnen 14 dagen. Wel is het belangrijk dat de product(en) die je wilt terugsturen voldoen aan bepaalde voorwaarden. De voorwaarden en het retourformulier vind je hier. Retourneren is voor eigen rekening.

Heb je iets verkeerds ontvangen? Neem dan contact op met onze klachtenservice! Dan zorgen wij voor een passende oplossing!

Mijn zending is beschadigd, wat nu?

Ondanks dat wij onze pakketten met zorg inpakken kan het voorkomen dat er iets kapot gaat tijdens transsport. Dit vinden wij natuurlijk ook erg vervelend en lossen wij zo snel als mogelijk op voor je!

Wil jij een duidelijke foto mailen van de beschadigde product(en)? Deze kun je mailen naar info@duursport.nl met vermelding van jouw ordernummer. Wij zullen dan uiteraard een passende oplossing bieden.

Mijn pakket is incompleet geleverd, wat nu?

Incomplete pakketten zijn natuurlijk nooit fijn om te ontvangen en lossen wij daarom zo snel mogelijk op!

Wij vragen jou om foto’s te maken van de doos en de ontvangen inhoud. Deze foto’s kun je mailen naar info@duursport.nl met daarbij de vermelding van het  ordernummer. Na ontvangst zullen wij vanzelfsprekend zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met de methode die jij het fijnste vindt. Duursport werkt met verschillende betaalmethodes samen. Bij Duursport kun je betalen met VISA, Paypall, Maestro, Bancontact / Mister Cash, iDeal en MasterCard of er kan betaald worden via een overboeking. Dit zorgt voor snelle en veilige transacties.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

De kortingscodes van Duursport werken enkel op ”gewone producten”, altijd laag producten zijn altijd uitgezonderd. De altijd laag producten zijn te herkennen aan de aanduiding onder de productafbeelding. Ook in het winkelmandje is dit aangeduid met de vermelding: [Vaste lage prijs] geen kortingen van toepassing.

Ik heb een fout gemaakt, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Nadat jouw bestelling bij ons is geplaatst en de betaling is voldaan wordt deze direct doorgezet naar ons magazijn voor verzending. Het is dus zaak dat wij eventuele wijzigingen zo spoedig mogelijk door kunnen voeren om teleurstelling te voorkomen.

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, bij voorkeur telefonisch. Dan proberen wij jou zo snel mogelijk te helpen met een passende oplossing.

071-4081727

Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn bestelling juist binnen gekomen?

Het kan wel eens voorkomen dat de orderbevestiging niet binnen komt, wat wij niet fijn vinden natuurlijk. Heb jij al gekeken in je ”spam filter”? Staat je bestelling ook niet in ”Mijn account”? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik kan mijn gewenste smaak niet selecteren, wat betekent dit?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat je jouw gewenste smaak niet kunt aanklikken. Op dat moment betekend dit dat jouw gewenste smaak niet op voorraad is in ons magazijn. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Om te weten wanneer het product weer voorradig is kun je je aanmelden voor de ”in stock notification”. Of je kunt contact met ons opnemen via onze klantenservice.